2014年8月2日星期六

Cary Audio Cinema 11a/12自學助人計劃終於完成

歷時四個月的Cary Audio Cinema 11a/12機主自學助人計劃終於over run完成,多謝Pang Ling兄、Hang兄、yoyopccw兄及lamborghini436兄四位Cary用家的配合,無論今次各位有否得著,好聲了或衰聲了都好,都是一個經驗,如四位有任何體驗或意見都不妨告知Anthony。

今次project後會暫時不會再提供免費調校,但認識我的朋友有任何影音問題可以直接致電給我,我認知內的幫到的一定會幫。

多謝幾位!

Anthony

沒有留言:

發佈留言

都係要加返隻二手Entreq Silver Tellus地盒

自己套系統一路都無乜落任何補品,只有一隻Lightspeed HT1 MKII,啲電源線都只係黑雞,訊號線都只係Gotham 11301,因為希望留力升級硬件。唯獨有一個 配件一定要加,就係地盒,而且係越大越好,當年喺Kenneth兄幫手下造咗一隻100磅重嘅地盒,效果真係好驚人...