2015年10月7日星期三

HTPC入門不太難4,跟鍵盤及滑鼠說再見

用HTPC除了質素外當然是要方便,如果要用鍵盤及滑鼠操作實在是不太方便,而Media軟件Kodi本身在iOS及Android均有好多個對應的Apps可當作搖控之用,很多介面都十分吸引,在播放電影時會在大大的海報及電影相關資料,有興趣可參考以下的視頻。


有點可惜的是以上的Apps只對應Kodi內設的DVDPlayer,如用家將Kodi內設的player更換成MPC-HC/MPC-BE後以上的Apps在播放電影時就不能操作了。因此這些用家便需要外加一個實體搖控(MCE搖控)以取代鍵盤及滑鼠,而有關MCE搖控的設定方法可參考Kenneth兄的MCE 搖控和 KODI+MPC-BE 的完美結合,應實際測試後只要簡單做幾個設定已經可以做到所需的大部份功能,有興趣的朋友不妨試試。


-全文完-


沒有留言:

發佈留言

都係要加返隻二手Entreq Silver Tellus地盒

自己套系統一路都無乜落任何補品,只有一隻Lightspeed HT1 MKII,啲電源線都只係黑雞,訊號線都只係Gotham 11301,因為希望留力升級硬件。唯獨有一個 配件一定要加,就係地盒,而且係越大越好,當年喺Kenneth兄幫手下造咗一隻100磅重嘅地盒,效果真係好驚人...