2011年9月3日星期六

原來Soundtrack可以咁過癮: Pirates of the Caribbean on Stranger Tides


十幾年前Anthony都有輔買Soundtrack癮,不過當時係以港產片多,如新不了情,晚九朝五同天若有情等等..等等....但後來無聽歌,CD掉下一隻唔見下又一隻,到今日只剩返隻周末狂熱重保留喺屋企。

Anthony早前睇咗套暑假大片Pirates of the Caribbean on Stranger Tides,如果講影片本身,就唔係啱口味,但就戲中嘅配樂就十分吸引Anthony。呢套戲嘅配樂十分有氣勢,而且高低起伏十分大。咁啱今日行開CD Warehouse見到呢套戲嘅Soundtrack見唔係太貴就入返隻。

返到屋企急及待開嚟聽下。嘩!真係好堅,啲迅變好快,動態好大,同本時Anthony聽開比較平靜嘅Jazz Pop同口水歌好唔同,又另有一番韻味。嚟緊都會多啲留下啲Soundtrack。

不過呢啲咁激昂嘅音樂就唔係好啱瞓覺前聽,一來都轟得幾利害怕太夜聽會被人投訴,二來瞓覺前都係啱啲輕鬆啲嘅歌會好瞓啲。

PS:好似無出家報告咁,其實Anthony今個月都做咗兩次家訪,但唔知點解拎嗮相機同閃光燈,竟然做家訪時唔記得影相,真係抵打。希望下次唔好咁大頭蝦。

沒有留言:

發佈留言

都係要加返隻二手Entreq Silver Tellus地盒

自己套系統一路都無乜落任何補品,只有一隻Lightspeed HT1 MKII,啲電源線都只係黑雞,訊號線都只係Gotham 11301,因為希望留力升級硬件。唯獨有一個 配件一定要加,就係地盒,而且係越大越好,當年喺Kenneth兄幫手下造咗一隻100磅重嘅地盒,效果真係好驚人...