2013年3月31日星期日

學而。唱 chanteur Blu-ray Disc入手



趙學而從流行曲歌手轉戰發燒歌手已多年並有不少的支持者,年多前趙學而開創新河推出全亞洲第一隻Pure Audio Blu-ray,碟內存有的格式應有盡有MP3、24bits 96khz FLAC的、及雙倍DSD (DSD128),這個專輯陪伴Anthony不少晚上。


年半後趙學而再一次推出Blu-ray版本,其實這張"學而。唱 chanteur"的HQCD版本已推出了一段時間,這個Pure Audio Blu-ray版本真是等到頸都長。今次這張Blu-ray Disc同上次一樣,格式應有盡有,24bis 96khz 的ACC、 AIFF、 FLAC及DSD,而今次的DSD是DSD64,意味更多的DAC可以對應。另外今次不再是Pure Audio Blu-ray,只因碟內有三段視頻,其中兩段是Music Video。












沒有留言:

發佈留言

都係要加返隻二手Entreq Silver Tellus地盒

自己套系統一路都無乜落任何補品,只有一隻Lightspeed HT1 MKII,啲電源線都只係黑雞,訊號線都只係Gotham 11301,因為希望留力升級硬件。唯獨有一個 配件一定要加,就係地盒,而且係越大越好,當年喺Kenneth兄幫手下造咗一隻100磅重嘅地盒,效果真係好驚人...