2014年11月10日星期一

在AV Receiver/Processor上呃呎有作用嗎?

很多時看到玩影音的朋友都喜歡呃呎,所為呃呎是指將原本由AV Receiver/Processor所度量出各聲道喇叭的距離加大。從而增加空間感、連貫性、速度音色等等。

但個人見解喇叭距離只係用嚟調校訊號早或遲幾多發出,從而希望所有訊號到達聆聽者位置時一致,詳細說明可參考早前本Blog內的相位、極性及距離淺解入門。

而Anthony亦不會為某一隻碟嘅某一段音效去定到底音效是否連貫,而連貫與否同空間、器材都有關係。

另外,Anthony早前有外國forum上看到有個微調距離嘅方法,在此分享一下,先用一個mono嘅pink noise訊號,之後用AV AMP嘅DSP變成2.0訊號。

再disable R,SR,SBR,SBL,SL,SW只留L同C,之後用+/-微調C嘅距離,令到聲音在L同C中間出現,

之後disable L,SR,SBR,SBL,SL,SW只留C同R,再用+/-微調R嘅距離,令到聲音在C同R中間出現,如此類推....

而Dolby Atmos Overhead speaker喇叭因為係object base唔係channel base,理論上佢係唔會同七個主聲道同一時間出現同一個訊號,但相信都可以用以上方法去微調4個Overhead speaker嘅連實性。

小弟未有Dolby Atmos的器材,以上只係以小弟所認知嘅小享分享。


如以上有錯漏不妨指正小弟,謝謝。

沒有留言:

發佈留言

都係要加返隻二手Entreq Silver Tellus地盒

自己套系統一路都無乜落任何補品,只有一隻Lightspeed HT1 MKII,啲電源線都只係黑雞,訊號線都只係Gotham 11301,因為希望留力升級硬件。唯獨有一個 配件一定要加,就係地盒,而且係越大越好,當年喺Kenneth兄幫手下造咗一隻100磅重嘅地盒,效果真係好驚人...