2016年2月18日星期四

地盒小補充




有網友問Anthony有關地盒的問題,在此作少少補充:-


個人認為做地盒第一樣要諗嘅係如何儘快帶走游離電子,

電氣石會吸咗電後會將電化成動能咁消耗咗佢,

要儘快吸走游離電子就係要令最多電氣石接觸到導電體,

因為電氣器本身只會吸電而唔會導電,將一大堆電氣石堆埋一齊只係會浪費咗啲石同空間。

所以做地盒前先諗一諗個箱內設計。

另外電氣石會將電能傳成動能,反之亦然,所以地盒嘅抗震能力亦十分重要。




而不物料比例對聲音有不同的變化,要調出想要嘅聲需要大量實驗同精準嘅份量,

但相信以一般人DIY嘅能力根本無可能做到。當自已做地盒時只係以目標為本,

所以主要用電器石,同十分少量嘅白晶石,其他無放。

因為以自己的個人能力無可能做到所謂嘅"校聲"效果。




但要留意嘅係氧化會令導電能力下降,同時氧化亦會傳染,

當我做地盒時箱內嘅銅板同鑼絲都油上雪油以作防锈之用。

將氧化粅件放入箱內有機會令銅板或其他導電體氧化令佢地嘅渡電能力下降而令地盒效能降低。

個人認知不太明白放入氧化物入箱作用為何。




備長炭記得是用作吸濕之用,問題是備長炭用了一段日子後要用陽光照射先回復用途,

所以無加入。


石黑粉有助導電,朋友後來告知加入石墨粉可減少用銅板作導電體減輕地盒重量,但當時未有加入。


其實地盒做法五花八門,無絕對做法,有時間可以試下做出多個唔同成份比例嘅地盒試試效果。

但相信不論成份比例如何都好,地盒帶來嘅效果還是正面。

沒有留言:

發佈留言

都係要加返隻二手Entreq Silver Tellus地盒

自己套系統一路都無乜落任何補品,只有一隻Lightspeed HT1 MKII,啲電源線都只係黑雞,訊號線都只係Gotham 11301,因為希望留力升級硬件。唯獨有一個 配件一定要加,就係地盒,而且係越大越好,當年喺Kenneth兄幫手下造咗一隻100磅重嘅地盒,效果真係好驚人...