2017年4月5日星期三

[非影音系列]Viable快潔寶環保清衣紙


今天不談影音,簡單推介紹一件家務產品(Anthony愛影音亦很受家的),一次偶然在Facebook看到這個洗衣紙的報導,吸引的除了其環保功用外,主要是這個產品是由香港人研發,值得支持。

固名思義,這個環保洗衣紙當然是用來洗衣,這張小小的洗衣紙可以完全取代洗衣液,同時毋需再落柔順劑。這張洗衣紙不論冷熱水都可以完全在水中溶解,亦不含螢光增白劑,不會令皮膚敏感。每次只要用一張洗衫紙就可以洗到5-7Kg的衣物,而8-10Kg都只需要用上一張半即可。用後毋需再存放同棄置洗衣液柔順濟的膠樽,慳位又環保,加上是香港人研發,用了不下十多包了,效果正面,十分值得支持。


而這款洗衣紙暫時只在網上訂購,有興趣的朋友可到以下網址參考:
http://www.viable.hk/product-detail/

利申一下: 本人只是以顧客身份自付購買以上產品,並無與該公司有任何利益關係。











沒有留言:

發佈留言

都係要加返隻二手Entreq Silver Tellus地盒

自己套系統一路都無乜落任何補品,只有一隻Lightspeed HT1 MKII,啲電源線都只係黑雞,訊號線都只係Gotham 11301,因為希望留力升級硬件。唯獨有一個 配件一定要加,就係地盒,而且係越大越好,當年喺Kenneth兄幫手下造咗一隻100磅重嘅地盒,效果真係好驚人...