2020年9月7日星期一

Blog上十年

 從Yahoo Blog到Pixnet的顥軒居,再到AVnewbie.com,原來今年的11月影音Blog已經十周年了。


從十年前一星期三四個家訪文,到現在已不知多少年無家訪和出家訪文,甚至幾個月才有一編短短的文章,家中多了小成員,空檔時間越來越少,但每晚都儘量堅持開開套機看一小時電影,由以前的Bluray到現在9成都是Netflix,變化和器材一樣都是不少,由7.1到5.3.4,由合拼到一棟後級,希望踏入第十一年可以在各方面多一點突破,可以多點勁寫多一點.......希望。


有點奇怪的是原來很多網友不知道小編持有ISF和THX亦在正職以外有提供收費的影音調校務服,借此賣一賣廣告。

沒有留言:

發佈留言

都係要加返隻二手Entreq Silver Tellus地盒

自己套系統一路都無乜落任何補品,只有一隻Lightspeed HT1 MKII,啲電源線都只係黑雞,訊號線都只係Gotham 11301,因為希望留力升級硬件。唯獨有一個 配件一定要加,就係地盒,而且係越大越好,當年喺Kenneth兄幫手下造咗一隻100磅重嘅地盒,效果真係好驚人...