2014年2月13日星期四

Mitsubishi HC8000D-BL 補完編

來到Mitsubishi HC8000D-BL的最後一編,上編提過將會分享一下現時的設定,但還是要提提以下設定是依據Anthony家中的環境及系統而設,因此只可作初步參考。
















另外之前亦提過Mitsubishi HC8000D的3D發射器會干擾Oppo BDP93的搖控,曾參考台灣精研的貼文,先將Oppo BDP93的搖控code更改,方法是在Oppo BDP93的其他設定內將搖控碼改為 Code 2 或 3 (預設是1),之後在搖控放置電芯的下面改上相應的code即可。


初步發現將搖控code改為2可稍為改善干擾問題,但還是會影響操作。唯有再將3D發射器放到隠蔽而3D眼鏡又接收到訊號的地方,最後將3D發射器從投影機頂改為放到燈槽上已經可以暢順到操作Oppo BDP93了。


-全文完-

沒有留言:

發佈留言

都係要加返隻二手Entreq Silver Tellus地盒

自己套系統一路都無乜落任何補品,只有一隻Lightspeed HT1 MKII,啲電源線都只係黑雞,訊號線都只係Gotham 11301,因為希望留力升級硬件。唯獨有一個 配件一定要加,就係地盒,而且係越大越好,當年喺Kenneth兄幫手下造咗一隻100磅重嘅地盒,效果真係好驚人...