2011年5月5日星期四

顥軒居正式易名為影音新手網 AVnewbie.com

顥軒居於即日起將正式易名為影音新手網 AVnewbie.com,所位朋友除可以繼續以http://chhanthony.blogspot.com/ 登入本站,同時亦可用較易記的 http://www.avnewbie.com/ 連結到本站。

影音新手網建立目的是希望可以籍著少少的影音經驗為各影音新手解決常遇見的疑難,另外亦會轉載各式影音資訊,同時亦會不停期上門家訪免費為各網友調校影音器材,募求做到影音無界限,經驗同分享。

希望各位朋友會繼續支持本站,多多點閱。

影音新手網

沒有留言:

發佈留言

都係要加返隻二手Entreq Silver Tellus地盒

自己套系統一路都無乜落任何補品,只有一隻Lightspeed HT1 MKII,啲電源線都只係黑雞,訊號線都只係Gotham 11301,因為希望留力升級硬件。唯獨有一個 配件一定要加,就係地盒,而且係越大越好,當年喺Kenneth兄幫手下造咗一隻100磅重嘅地盒,效果真係好驚人...