2011年3月16日星期三

Auralex Gramma + RoomEQ Wizard Report

今日攞O左團購嘅Auralex 嘅 Gramma 地台畀隻sub-woofer用
之前有朋友問唔知會唔會吸咁O的低頻去

襯有RoomEQ Wirard呢個software可以cal 下低音
就睇下呢隻Gramma有無負面效果先

今日新玩具




cal. 低音所需器材, cal機前部amp先runO左半個鐘










本來想先cal. sound card同sound meter, 但攪O左好耐都唔掂, 唯有放棄







原本我O係sub-woofer加O左四粒yahoo有售嘅鋼釘, woofer頂放雜誌





之後攞走鋼釘, 換上隻Gramma地台(唔加雜誌),



得出



之後加埋雜誌放頂, 得出



結果條cruve唔係分別好大, 而的確O係100hz度有衰減, ,不過唔係好嚴重

而實際效果呢? 用O左三個鐘去睇返大約十套平時嘅戲.
可以話同我之前用鋼釘分別不大
好嘅係感覺上伸延好O左少少.....只係少少
而又無令到間屋出現諧震

總結, 塊地台對我嚟講improvement唔係太大, 但都唔會賣, 原因自己隻MK本身無加釘腳嘅設計
而自己一直覺得夾硬加腳會將隻woofer改聲, 但唔加O的諧震又好勁
呢塊地台可以叫做解決到我"心理"上嘅需要

以上只係小弟嘅個人覺想, 我聽唔到大分別係我幸福, 唔好羡慕


測試器材
LCDTV Samsung R7 37"
STB: HKBN
Blu-ray Player : Sony S350
Media Player: Tvix 6500A
Game Console: Xbox 360
AV Receiver: Onkyo TX-NR906
Power Amp: Rotel RB985 Parasound Halo A23
Speaker Front: B&W 704
Center: B&W HTM7
Surround: B&W DM600S3
Surround Back : Rogers RC350
Sub-woofer: MKSound SB1250 THX
Projector: Benq W5000
Screen: Versa View 80"

沒有留言:

發佈留言

都係要加返隻二手Entreq Silver Tellus地盒

自己套系統一路都無乜落任何補品,只有一隻Lightspeed HT1 MKII,啲電源線都只係黑雞,訊號線都只係Gotham 11301,因為希望留力升級硬件。唯獨有一個 配件一定要加,就係地盒,而且係越大越好,當年喺Kenneth兄幫手下造咗一隻100磅重嘅地盒,效果真係好驚人...