2011年3月16日星期三

消失的戰友.....没有PK HO 的日子第13天

自從同VickyO係今年年頭一齊上live 打Gears of War....不經不覺已經有半年.而之前一班互不相識嘅人....直至而家晚晚都要聽到佢地把聲先瞓得著!!每次開game都有講有笑.....雖然我地唔係打得好叻...但勝在打得開心....佢地都算係我繼UO後嘅另一班戰友!!!雖然我有好得時都因為打得差而唔出聲...攪到成間房都靜晒!!!.但O的戰友都好好人...會話...加油呀Anthony....諗起都覺自己衰!!特別係PH HO!...佢成日話"Anthony唔出聲好得人驚呀!" 記得O岩O岩識PK HO時佢打Gears of War唔係好勁.....但係佢不停咁進步...到而家我地個個都唔夠佢打!!!我同Vicky同呢個後生仔差不多每晚都會準時九點零鐘開game!!但自從我同Vikcy去日本嘅前兩日....即係20.6.07見過佢之後...就一直未見過佢online....不論我地常去嘅discuss HK...msn...定係xbox live都唔見佢蹤影!!!之前佢重O係msn同我地話"聽晚GOW見"!!!但之後一直未見過佢.....我地一班戰友都好擔心....一個晚晚都聽住佢把聲兼一齊打機嘅人....特然係我地嘅圈子消失O左!!!大家起初都不以為意!!但到而家就快兩個星期嘞!!!大家都好想佢快O的出現...等大家都唔駛咁擔心!!! PK HO我地成班戰友都等緊你返嚟....希望你join 到我地8月頭嘅gathering啦!!

沒有留言:

發佈留言

都係要加返隻二手Entreq Silver Tellus地盒

自己套系統一路都無乜落任何補品,只有一隻Lightspeed HT1 MKII,啲電源線都只係黑雞,訊號線都只係Gotham 11301,因為希望留力升級硬件。唯獨有一個 配件一定要加,就係地盒,而且係越大越好,當年喺Kenneth兄幫手下造咗一隻100磅重嘅地盒,效果真係好驚人...