2011年3月16日星期三

我好很大碌

如果大家又留意開二手買賣版都應該知道我隻sub-wooferO岩O岩由MK SB1250THX換O左做SVS PC12-Plus
今次唔可以話係升級, 以價錢同表現我認為佢地係同級
只係換下口味唔同, 依家重係同隻新sub-woofer磨合中





小小report 一下

擺位及setting
家下隻woofer同後牆有一個1 尺成2尺嘅位, 困住O的聲,
所以個woofer level只可以set到同所以channel一樣嘅dB (83dB)

表現
前前後後試過好多戲, 咩龍虎門, Transformers I & II, Ironman, The Dark Knight等等....等等
氣氛好好亦好震撼, O的音效填滿我小小嘅二百呎(包括飯廳)
隻sub-woofer好似同其他channel溶合埋一齊
而令到其他嘅channel都upgrade O左, 實淨O左
而佢自己就隱o左型
另外可能我用O左條1出2 嘅銀包銅sub-woofer線
中低頻都好實淨, 速度亦有
而個低頻比之前大舊(個量大O左)
但最大驚喜係睇演唱會, 真係唔知點解個現場感好O左好多
雖然只係玩O左兩日, 但隻新woofer令我之前所擔心嘅一掃而空
真係好滿意. 好好彩老細都無乜點炸, 重同我一齊試聲

以上係小弟非專業嘅個人感想report

沒有留言:

發佈留言

都係要加返隻二手Entreq Silver Tellus地盒

自己套系統一路都無乜落任何補品,只有一隻Lightspeed HT1 MKII,啲電源線都只係黑雞,訊號線都只係Gotham 11301,因為希望留力升級硬件。唯獨有一個 配件一定要加,就係地盒,而且係越大越好,當年喺Kenneth兄幫手下造咗一隻100磅重嘅地盒,效果真係好驚人...