2011年3月16日星期三

呢兩晚試O左O的新setting

一直以嚟我set 聲音都係先用auto set up 之後
以部Amp計出嚟嘅分頻點同距離為準
再用音壓計將前中置校到75dB, 後置同後中置校到78dB 而subwoofer一般係82db左右

而有位朋友同我講話早前得到一位權威人左嘅指點, 用O左另一種調教方法
家下成個音場好平衡咁話, 同大家分享一下
方法係以中置為中心
先將中置嘅音量set為"0"
之後用音壓計睇睇中置實際嘅為幾多dB
之後將所有聲道設定為同中置相同嘅dB
以我為例, 當我將中置設為"0"時
實際dB為82dB, 所以我將所有聲道到加至82dB
而woofer我都係用返82dB

理論上呢個方法應該同將所有聲道校至75db一樣, 而效果應該一樣
但好奇怪, 我用呢個方法set完出嚟嘅效果比之前好
包圍感比之前強O左, 而喇叭嘅存在性都減少O左

可能因為所有ch嘅聲音都加大至82dB
而woofer就維持之前音量, 低頻少O左, 其他聲音聽多O左
以前我都試過將所有ch包括woofer都校到75dB
但都無而家咁好包圍感

有興趣嘅朋友不妨試下

沒有留言:

發佈留言

都係要加返隻二手Entreq Silver Tellus地盒

自己套系統一路都無乜落任何補品,只有一隻Lightspeed HT1 MKII,啲電源線都只係黑雞,訊號線都只係Gotham 11301,因為希望留力升級硬件。唯獨有一個 配件一定要加,就係地盒,而且係越大越好,當年喺Kenneth兄幫手下造咗一隻100磅重嘅地盒,效果真係好驚人...