2011年3月16日星期三

熱情會被冷水淋熄

View Image
噚晚我當一個人坐地鐵去做家訪時,突然有個大羅友坐喺我隔離,望一望佢見到佢用緊iPad上緊網
上緊一個我呢兩年來經常留連嘅網上討論區,如果畀著以前,我一定會好興奮咁同嗰位人兄相認一番。
但噚晚我完全無呢個衝動,我只係繼續睇我嘅AV雙周,
可能我已經對呢個網站無乜感覺,我見度嗰位人兄望咗我本書幾眼,
唔知佢係唔係想向我介紹呢個網站呢?如果真係,我都唔知點認佢好。

沒有留言:

發佈留言

都係要加返隻二手Entreq Silver Tellus地盒

自己套系統一路都無乜落任何補品,只有一隻Lightspeed HT1 MKII,啲電源線都只係黑雞,訊號線都只係Gotham 11301,因為希望留力升級硬件。唯獨有一個 配件一定要加,就係地盒,而且係越大越好,當年喺Kenneth兄幫手下造咗一隻100磅重嘅地盒,效果真係好驚人...